{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 15 Jul 2017
正當下個星期我哋邀請到三上悠亞黎香港舉行見面會之際,原來香港都有人密謀過去日本做AV女優。根據《頭條日報》今日嘅報道,香港模特兒麥紫莉Chili將會於八月飛去日本拍攝AV,仲會有「逆軟派」同「本番」演出!

圖片︰頭條日報


Chili今年20歲、擁有36G上圍,佢聲稱自細就因為身材而受困擾,試過喺街被人摸Pat,又慣咗被人「目及」,仲話初戀男友係一個性苛索嘅人,晚晚都要做。十六歲就開始做模特兒,係因為覺得做明星可以容易啲搵錢,可以供養有腎病嘅媽媽。但佢又怕危險所以唔接私影、有人出80萬包佢一個月佢又堅持唔賣身。反而對於拍AV佢就好瀟脫「同普通搞嘢一樣之嘛,只係多咗啲鏡頭,我唔怕打真軍,聽講日本男人持久力有限,下面(下體)又唔係巨物,我有乜好驚?」


Chili身材高挑,身材豐滿

圖片︰麥紫莉 on Facebook


今次負責製作嘅HotlineTV就表示今次帶Chili去日本會拍兩套AV,以「國民美少女」做啅頭,仲會搵知名男優如清水健等合作,劇情就計畫緊可以於街頭上玩搭訕,成功就即刻開戰。
來源︰頭條日報




世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022