{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 06 Jul 2017
成日都同大家介紹外國嘅插畫家,但唔代表香港人冇料到!今次就同大家介紹來自香港嘅超強插畫家「阿梁」!睇見佢精細嘅畫作中幅幅都係有故事的畫,真係冇返咁上下畫功同心思都創作唔到!


就咁睇,呢幅可能只係一幅普通嘅悟空,但望真啲,就會發現「驚喜在細節」,原來構成悟空嘅,就係大大小小《龍珠》嘅情節!



就咁一幅畫裡面包含N幅插畫,的確唔簡單!


再睇睇佢筆下嘅「路飛」。




同樣由草圖開始已經諗定《One Piece》劇情要包含在內。




連「哥哥」嘅插畫都有!


自己人撐自己人!想睇更多阿梁嘅精彩畫作支持佢就去佢Facebook啦!

https://www.facebook.com/ahleungillustration/

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022