{ SKIP }
文:MenClub John Chan  
POSTED ON 10 Oct 2017

日本神戶製鋼涉及偽造品質證明一事,愈搞愈大鑊,官方說法指,「唔符合」標準嘅鋁、銅製品生產日期由2016年9月1日至2017年8月31日,但日前日本有傳聞指,神戶造假歷史已有十年以上。

係真係假,有侍當局調查,不過,神戶製鋼咁老牌嘅公司都「搞呢啲」,「Made in Japan」金漆招牌今次點算好。

綜合日本及台灣兩地傳媒報道,今次涉及嘅苦主,包括豐田、Subaru及萬事得,其他日本車廠有冇中招呢?仲了解緊。不過,就算你唔揸車,屋企又冇養車,亦唔等於「呢啲嘢,唔關我事嘅」。因為連JR東海新幹線、美國波音等超過200間企業都瀨晒嘢,呢次真係人人有份,永不落空嘞。

講返車,今次涉及造假嘅鋁,應用範圍包括懸掛彈簧嘅鋁合金、汽車冷卻水箱內嘅鋁管、車門內保護桿所採用嘅高強度鋁合金、頭尾泵把內嘅高強度鋁材、鍛造金屬部件、銅板及銅條。

吖!你估邊個爆呢單嘢出嚟吖嗱!

制動卡鉗可以玩噴色之外,還有甚麼玩法?之後會多一種,就是亮燈。Brembo公開最新發光概念鮑G Sessanta,可以透過智能電話操控卡鉗上的LED轉色。而且亦有實際用途,例如可以設定需要更換煞車皮時閃紅燈,還可以當警 ...
autotech
【睇片】Brembo推出LED發光鮑 G Sessanta用電話轉色
06 May 2021
自從3D打印技術開始成熟,創作靈感可以更豐富。這個Indeterminate Design YouTube頻道就出了幾段影片,用3D打印部件製作出一級方程式賽車波箱,而且可以完全運作。 ...
autotech
【睇片】自製Formula 1波箱模型 3D打印可運作
12 Jun 2020