{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 18 May 2018
英國演員Idris Elba,即是Marvel超級英雄電影中演Thor個friend、看守彩虹橋守護神 Heimdall嗰位。啱啱佢就幫Grand Basel首屆名車展拍咗一條宣傳片,呢個展覽9月6日至9日會喺瑞士Basel舉行,之後下年2月會去到Miami Beach,再到5月仲會嚟到香港!

得獎演員Idris Elba拍片宣傳,影片取景地點就係意大利都靈嘅Lingotto automobile factory。而出現嘅車款則包括1978年Lancia Sibilo Bertona這部獨一無二嘅prototype,仲有2015年Zagato Mostro、1931年Alfa Romeo 6C 1750 GS Zagato、2018年GFG Sibylla。
可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024
點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024