{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 19 Jan 2018
你以為演Mr. Bean的Rowan Atkinson一定揸MINI?其實擁有大把靚車。繼2015年賣出McLaren F1之後,早幾個月又賣出一部2015年限量Land Rover Defender,來到今年,就有1993年平治(Mercedes-Benz)500E及1989年Lancia Thema,到底,Atkinson仲有幾多部車?
這部平治500E,里數85,000km,但內外保養得極好,銀色車身新車級數,適合完美主義者,內櫳真皮配布料配桃木亦看來新簇,不過是左軚。另一部則是Lancia Thema 8.32 Series 1,採用Ferrari 32-valve V8引擎,在英國只有少於20部,而Atkinson亦已擁有了7年。這兩部車2月24日將會於英國Silverstone Auctions的Race Retro Classic Car Sale拍賣,見車即合。
日本有不少單位製作過鮮為人知的車款,當中更有不少好嘢。改裝廠Tommykaira在1986年成立,專改日產(Nissan)及Subaru高性能車款,而在90年代初,更花4年時間製作出這輛ZZ,第一代於1996年至2000年間推出,這就是其中 ...
autonews
【睇片】1997年Tommykaira ZZ 日本版Lotus Elise?
16 Apr 2024
呢個世界,話直版有幾直都未必信啦?何況Michael B. Jordan早前段炒車片網上好易搵到,願者上釣嘛。YouTuber James Stradman就買咗呢部炒咗嘅法拉利(Ferrari)812 Superfast諗住修復,但攞咗車之後,發現車架比想像中 ...
autonews
【睇片】擺明非「直版」 YouTuber買Michael B. Jordan拉利812 Superfast修復變中伏
15 Apr 2024