{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 23 Dec 2017
自2012年推出之後,本田(Honda)N-One不斷都有新版本出,剛剛日本方面就有這部小改款開賣,首先有日本輕自動車首次用的隔音前檔,之後還有360° Super UV/IR Cut Package,適合怕曬女車主,也能降低車廂溫度,開細啲冷氣更環保。還有,有多兩組快速充電USB插口。
採用660c.c.直三渦輪增壓引擎,CVT波箱,可選前輪驅動版或AWD版本。至於外觀及內櫳陳設,就有Standard、復古感Select、豪華感Premium及跑感RS版本,車價120萬960円起。至於以上「Nのある冬」篇影片,除了N-One外,還有N-Box、N-WGN、N-Box SLASH現身,如果要揀K car,個人都係比較喜歡N-Box。
可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024
點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024