{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Dec 2017
愛恩斯坦講過:「想像力比知識重要」(我係睇《回魂夜》學返黎嘅),事關知識有限,但想像力係無限。而作為一個設計師,來自土耳其嘅Mehmet Erdem就可以將佢對未來電單車嘅想像畫成一張又一張令人讚嘆嘅概念圖。最近佢就喺behance專頁上發佈(又)一架概念電單車,就係呢架成隻異形咁樣嘅BMW R1100R「Khan」。
R1100R係BMW於九十年代後期推出嘅型號,原本係一架頗為標準嘅街車,但Mehmet就將佢想像成充滿未來感、有如蝙蝠車一樣嘅機器。一如Mehmet大部份電單車概念,「Khan」有幾乎趴喺到嘅極低坐姿、巨大後輪、以及完全收藏於「啡鈴」之下嘅前輪。全黑車身加上車頭擾流部份,令佢驟眼睇有啲似遊戲中常見嘅中世紀怪物。

由於Mehmet只係因為興趣而設計,所以呢架嘢成真嘅機率真係微乎其微。但想像力嘅好處就係你唔需要真係擁有,諗下就已經夠哂過癮嘛。
Mehmet Doruk Erdem on Behance
來到月尾,《GT 7》又有更新,首先有沒有準備出發日本看櫻花?沒有的話可以在遊戲內駕駛愛驅去新增拍照模式賞櫻地點影靚相。而新增車款則有林寶堅尼(Lamborghini)Urus、Audi R8 V10 Plus及豐田(Toyota)GT-One。現實 ...
autonews
【睇片】《Gran Turismo 7》本月更新 揸豐田GT-One影櫻花
28 Mar 2024
Maserati回歸賽場,就是即將在夏季推出的MCXtrema。繼承MC20血統,MCXtrema早前就去到Autodromo Varano de’ Melegari進行測試,而駕駛的就是首席試車手Andrea Bertolini。3.0公升Twin-turbo V6引擎,馬力720hp,扭 ...
autonews
【睇片】瑪莎MCXtrema落場測試 推出前聽靚聲
27 Mar 2024