{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 05 Jan 2018

之前寫了一篇十大港產片戰車,集中講港產賽車電影,之後大家留意極多90年代漏網好戲,雖然未必一定關賽車事,但電影中都出現好多好車,例如我們剛剛試駕了的MR2,就是《古惑仔》o靚仔南被細細粒偷了那部車。還有郭富城在《雷霆戰警》駕駛方程式賽車追林寶Countach。不過我最愛,還是黃秋生當主角那一套......
《古惑仔之人在江湖》 豐田MR2 AW11
1996年上映的《古惑仔之人在江湖》,其中舖排細細粒(黎姿演)出場的戲份,就係講細細粒偷了陳浩南的MR2,之後陳浩南一句:「我哋古惑仔嚟o架嘛,唔見車梗係去西貢搵大傻啦!」再來找到口吃的細細粒又有金句:「三三三餅嘢,即係九餅嘢啦。」最後,拆了T頂將細細粒綁車頂上山頂食包,又係經典。
其實AW11的MR2,在電視劇《新紮師兄》續集中亦出現過,係周潤發送給梁朝偉的。採用1.6公升DOHC 16活瓣引擎,馬力128匹。如果現在要買一部80年代易手AW11,則4萬至10萬過外不等,視乎質素而定。
完整偷車過程:
《雷霆戰警》 雷諾方程式賽車
僅僅過了90年代,2000年上映的《雷霆戰警》,可能你最愛是熱血到爆的主題曲《無忌》,如果你去唱K仍然成日點唱,又一定記得當中出現的飛車片段,MV起初,黐線的凌空旋風腿踢爆戴頭盔賽車手......就是郭富城,賽完雷諾2000方程式比賽後,拍電影時還駕著戰車在馬路上追賊,而要追那部就是林寶堅尼Countach,據說穿過貨車車底一幕郭富城更是親身上陣。說起《雷霆戰警》,還有另一亮點,就是藤原紀香,同部方程式一樣,Aaron一樣......合作過。
《馬路英雄》 90年代街車飛公主道

這套1991年上映的電影,應該可以替資深車迷找回不少90年代的情懷。正如之前留言的讀者所講,本田Civic EF9、豐田AE86、AE92飛廣東道、公主道,真的幕幕經典。而主演的則有陳雅倫、張學友、李麗珍、莫少聰等,現在上網搜尋,很容易可以看到足本,懷緬一下。

其實說到《馬路英雄》,還有1995年由張智霖主演的續集《馬路英雄2 非法賽車》,當中有Ford Sierra Cosworth RS500,還有最正的是Doctor黃秋生,找到一段影片,原來20多年前已經可以講出現在的車迷心聲:「我哋條軨改少少,你又話我哋砌車,車底低少少,你又話我哋非法改裝,架車大啲又唔啱,細啲又唔啱,快啲你又話我超速,慢啲你又話我阻街,我哋改裝少少啫,無阻到人吖,阿Sir你成日都飛吓髮呀,做吓facial呀,割吓包皮呀咁,唔通我又話你非法改裝呀?」
《的士判官》 的士
就算是有車階級,也總會搭的士,也總會受過的士司機氣。黃秋生、邱禮濤黃金拍檔,這1993年電影男主角黃秋生不是駕的士,但的士出現率一定是港產片之最。名為《的士判官》,黃秋生演的角色在電影中因為懷孕妻子被的士司機害死而進行報復,我知以暴力報服是不對的,但的確看得大快人心。當中更有極多金句,例如黃秋生問的士司機:「大便你記唔記得?」「做咩唔車阿婆?」不過也有好人司機逃過被懲罰,夜晚截車去和合石喎!「我哋揸的士係咁o架啦。」「你真係一個好司機。」

上集

【日系情懷】10大港產片戰車 我要揸GT-R八千轉兩咪車

看到這部Castrol TOM’s Racing Supra的拉花,車迷一定有回憶啦?在日本這部曾經縱橫賽場的經典賽車,竟然放在倉庫超過20年。最近這極品就重現人間,而且回到TOM’s Racing手上,最好當然是內外大翻新,之後再落場轟 ...
autofeature
【睇片】日本倉庫發見 荒廢20幾年Castrol TOM’s Racing Supra重生計劃 ... ... ...
13 Jul 2020
於2013年推出的第三代凌志(Lexus)IS,經過一輪流出圖、片之後,終於正式公開小改款。並非全身車,不過外觀、內櫳都有點改動,但引擎規格則不變。
autofeature
【睇片】凌志IS小改款 外觀更跑引擎不變
16 Jun 2020